Swift

The Crying Game

Dziś postanowiłem zaprezentować Wam stylizację w połączeniu mojego ulubionego koloru czarnego oraz krwistej czerwieni. Na zdjęciach prezentuję Wam moją zimową kurtkę, którą zakupiłem w H&M będąc w Berlinie. Wybrałem ją ze względu na to, że w tym sezonie bardzo popularny i modny jest kaptur wykończony futrem. Umyślnie wybrałem rozmiar L, by była ona obszerna i luźna.
Pod nią założyłem klasyczną bluzę z zamkiem firmy adidas Originals. Tej samej marki jest czapka typu Panel 5 oraz krwistoczerwone buty ZX Flux.
Jednym z elementów najbardziej przyciągających wzrok w mojej stylizacji jest bluzka firmy Dead Monarchy. Po raz pierwszy prezentuję tą markę na swoim blogu i muszę przyznać, że wywarła ona na mnie bardzo pozytywne wrażenie . Bluzka uszyta jest z dobrej jakości materiału , a naszyty nadruk uważam za pomysłowy i ciekawy.
Zaprezentowany zegarek firmy Citizen możecie zakupić w sieci butików SWISS.

fot. Krzysztof Adamek Photography
 Today, I decided to present to you a style in my favorite color combination, black and blood red. In the pictures, I am presenting my winter jacket, which I bought in H&M in Berlin. I chose it because fur trimmed hoods are very popular and in style this season.  I chose size L purposely, so it would fit loosely and slackly. 
Under the jacket, I am wearing a classic sweatshirt with zipper by adidas Originals. The hat, style Panel 5, and blood red sneakers ZX Flux are by the same brand.
The most eye-catching element is a shirt by Dead Monarchy. I am presenting this brand for the first time on my blog and I have to admit, I am impressed. The shirt is made out of a high quality fabric and the sawed on design is creative and interesting.
Presented watch by Citizen, you can buy at the SWISS boutiques.

phot. Krzysztof Adamek Photography









You Might Also Like

4 COMMENTS

  1. Oh, I have to say that the sweater is P.E.R.F.E.C.T. and combination black and red, thumbs up ^_^

    I wish you all the best in 2015 ;)
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpowiedzUsuń
  2. bluza jest świetna, na prawdę. Ogólnie set bardzo fajny, kolory siadły.

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie coś genialnego ! <3

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images